Reklamácia

Nižšie nájdete odporúčané postupy na uplatnenie reklamácie pre prípad problému so zásielkou pri doručení tovaru a pre prípad vzniku vady tovaru v rámci záručnej doby počas jeho používania.
Odporúčame kontaktovať nás prednostne emailom, pomôžete nám tým vyriešiť váš problém čo najrýchlejšie a najefektívnejšie. V správe popíšte problém alebo dotaz. Budeme vás v čo najkratšom termíne kontaktovať kvôli postupu jeho riešenia.

Odporúčame zásielku pri jej prevzatí vizuálne skontrolovať (napr. či balík nie je zjavne poškodený, premočený alebo otvorený). Aj keď prax často býva iná, máte pred prevzatím právo na vizuálnu kontrolu doručenej zásielky a v nej umiestnenom tovare a dopravca (kuriér) musí v takom prípade kontrolu strpieť. Na druhej strane dopravca vás nemôže nútiť, aby ste si zásielku pri prevzatí skontrolovali, to je výlučne na vašom rozhodnutí.
Ak je balík alebo tovar v ňom uložený poškodený, môžete odmietnuť prevziať zásielku. Ak ju odmietnete prevziať spíšte s dopravcom zápis o škode na zásielke a bezodokladne nás informujte zaslaním emailu na adresu reklamacie@vitavision.sk .
Ak zásielku prevezmete odporúčame postupovať podľa krokov uvedených nižšie.

Zdokumentujte vadu

Urobte fotodokumentáciu poškodeného balíka a tovaru. Fotodokumentáciu následne priložíte k informačnému mailu.

Použite Reklamačný formulár

Vyplňte Reklamačný formulár. Vyplnený formulár následne priložíte k emailu a k tovaru, ktorý vrátite.

Informujte nás emailom

Informujte nás emailom do 24 h od prevzatia zásielky.
Do predmetu mailu napíšte: “Reklamácia doručenia zásielky č. X“.
Znak “X” nahraďte číslom príslušnej objednávky. Nájdete ho v mailoch, ktoré sme Vám poslali.
Do emailu vložte vyplnený reklamačný formulár a fotodokumentáciu vady.
Email pošlite na adresu: reklamacie@vitavision.sk

Vytlačte formulár

Vytlačte reklamačný formulár. Súčasťou formulára je adresa na vrátenie tovaru. Môžete ju odstrihnúť a nalepiť na balík s tovarom.

Tovar bezpečne zabaľte

Tovar bezpečne zabaľte, aby sa počas prepravy predišlo jeho ďalšiemu poškodeniu. Do balíka s tovarom vložte vytlačený reklamačný formulár – je potrebný na priradenie tovaru k reklamácii.
Balík označte textom “REKLAMÁCIA“, alebo využite návratku s adresou na vrátenie v reklamačnom formulári.

Odošlite tovar

Balík pošlite Vami zvoleným prepravcom na adresu nášho skladu:

isklad 243934/09
COMPLEO s. r. o.
Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 35
90301 Senec

+421 948 799 408

Balík neposielajte na dobierku.

Ak sa počas záručnej doby vyskytla na tovare vada odporúčame postupovať podľa krokov uvedených nižšie.

Použite Reklamačný formulár

Vyplňte Reklamačný formulár. Vyplnený formulár následne priložíte k emailu a k tovaru, ktorý vrátite.

Informujte nás emailom

Do predmetu mailu napíšte: “Reklamácia v záruke, objednávka č. X“.
Znak “X” nahraďte číslom príslušnej objednávky. Nájdete ho v mailoch, ktoré sme Vám poslali.
Do emailu vložte vyplnený reklamačný formulár.
Email pošlite na adresu: reklamacie@vitavision.sk

Vytlačte formulár

Vytlačte reklamačný formulár. Súčasťou formulára je adresa na vrátenie tovaru. Môžete ju odstrihnúť a nalepiť na balík s tovarom.

Tovar bezpečne zabaľte

Tovar bezpečne zabaľte, aby sa počas prepravy predišlo jeho ďalšiemu poškodeniu. Do balíka s tovarom vložte vytlačený reklamačný formulár – je potrebný na priradenie tovaru k reklamácii.
Balík označte textom “REKLAMÁCIA“, alebo využite návratku s adresou na vrátenie v reklamačnom formulári.

Odošlite tovar

Balík pošlite Vami zvoleným prepravcom na adresu nášho skladu:

isklad 243934/09
COMPLEO s. r. o.
Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 35
90301 Senec

+421 948 799 408

Balík neposielajte na dobierku.

Nákupný košík
Návrat hore