Možnosti doručenia
Predpokladaný čas doručenia pre objednávky odoslané do 16h počas pracovného dňa
– Do 2 pracovných dní pre tovar “Na sklade”
– Do 10 pracovných dní pre tovar “Dostupný na objednávku”
Čo je Z-Point a Z-Box?
– Z-Point je výdajné miesto Packety s obsluhou. Ak sa vám nechce čakať na kuriéra vyberte si Z-Point, ktorý máte po ruke a pre zásielku si sem odskočte počas otváracích hodín vtedy, keď budete mať čas.
– Z-Box je samoobslužné výdajné miesto Packety, ktoré je otvorené 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Zásielku si tu vyzdvihnete bezkontaktne vtedy keď máte čas, a to pokojne aj uprostred noci.
– Cena doručenia do Z-Pointu a Z-boxu je nižšia ako doručenie kuriérom k vám domov.
Ako objednať doručenie do Z-Pointu a Z-Boxu?
V nákupnom košíku alebo v pokladni si zvoľte možnosť „Packeta: Z-Point a Z-Box“. Kliknite na „Vyberte miesto vyzdvihnutia“ a zo zoznamu si vyberte Z-Box alebo výdajné miesto (Z-Point) vo vašom okolí.
Počkajte na informáciu, že kuriér doručil zásielku na výdajné miesto alebo do zvoleného Z-Boxu.
Vyzdvihnutie zásielky
– Z-Point: počas otváracích hodín výdajného miesta použitím hesla, ktoré vám príde prostredníctvom SMS a emailu.
– Z-Box: Pri Z-Boxe bez klávesnice použitím aplikácie Packeta, pri Z-Boxe s klávesnicou zadaním doručeného kódu. Vyzdvihnutie je možné kedykoľvek, väčšina Z-BOXov funguje 24/7.
Zaplatenie na dobierku
– Z-Point: platba priamo v mobilnej aplikácií Packeta, platobnou kartou alebo v hotovosti na výdajnom mieste (odporúčame overiť si možnosť platby kartou na vami zvolenom výdajnom mieste).
– Z-Box: platba kartou cez aplikáciu Packeta
Predpokladaný čas doručenia pre objednávky odoslané do 16h počas pracovného dňa
– Do 2 pracovných dní pre tovar “Na sklade”
– Do 10 pracovných dní pre tovar “Dostupný na objednávku”
Čo je doručenie na adresu?
– Zásielku vám doručíme priamo na Vami zadanú adresu či už domov, alebo do práce. O dni a čase doručovania vás budeme vopred informovať.
Ako objednať doručenie na adresu?
V nákupnom košíku alebo v pokladni si zvoľte možnosť „Packeta: doručenie na adresu“. Zásielku Vám doručíme na fakturačnú adresu. V pokladni však môžete určiť aj inú adresu doručenia ak označíte “Odoslať na inú adresu?”.
Vyzdvihnutie zásielky
V deň doručovania vám Packeta pošle email a SMS správu s predpokladaným časom doručenia a s odkazom na live tracking (živé sledovanie pohybu zásielky).
Pomocou Live trackingu si môžete overiť, kde presne sa v danom čase nachádza kuriér. Budete tak presne vedieť za aký čas dorazí na adresu doručenia.
Na prevzatie vašej zásielky vám postačí QR kód alebo PIN kód, nie je potrebné preukázanie občianskym preukazom.
Ak sa nebudete v čase doručenia nachádzať na adrese doručenia, Packeta umožňuje, po dohode s kuriérom uložiť zásielku na najbližšie výdajné miesto.
Zaplatenie na dobierku
– Zaplatenie dobierky je možné kartou aj v hotovosti priamo u kuriéra.
Predpokladaný čas doručenia pre objednávky odoslané do 15:30h počas pracovného dňa
– Aktuálny pracovný deň pre tovar “Na sklade”
– Do 10 pracovných dní pre tovar “Dostupný na objednávku”
Čo je Osobný odber v Senci?
Tovar je možné prevziať osobne na expresnom odbernom mieste v našom sklade, ktoré sa nachádza pri bráne 35 (GATE 35), pozrite si priloženú mapu nižšie.
Adresa na osobný odber:
iSklad
Expresné odberné miesto
Diaľničná cesta 5, Hala D, GATE 35
90301 Senec
Ako objednať osobný odber?
V nákupnom košíku alebo v pokladni si zvoľte možnosť „Osobný odber v Senci“.
Vyzdvihnutie zásielky
Keď bude tovar pripravený na osobný odber pošleme Vám SMS s kódom na vyzdvihnutie tovaru
Po príchode na expresné výdajné miesto zavoláte na telefónne číslo 0948 799 408. Pracovníkovi skladu oznámite kód na základe ktorého Vám odovzdá tovar.
Prevzatie tovaru je možné počas pracovných dní medzi 8h až 18h.
Platba je možná len v hotovosti.
Osobný odber v Senci: mapa


Možnosti platby
Ako zaplatiť platobnou kartou?
V pokladni si zvoľte možnosť „Trust Pay“ a “Platby kartou” . Po kliknutí na „Objednať s povinnosťou platby“ budete presmerovaní do bezpečnej platobnej brány a zobrazí sa okno na zadanie údajov o platbe.
Ktoré platobné karty sú podporované?
Akceptované sú všetky bežne používané platobné karty ako napríklad:
• VISA
• VISA Electron
• Maestro
• Mastercard
• Apple Pay
• Google Pay
Ako zaplatiť prostredníctvom okamžitého bankového prevodu?
V pokladni si zvoľte možnosť „Trust Pay“ a “Okamžité bankové prevody” . Po kliknutí na „Objednať s povinnosťou platby“ budete platobnou bránou bezpečne presmerovaní do Vašej banky na zadanie údajov o platbe.
Ktoré banky môžem využiť?
Aktuálne môžete okamžitý bankový prevod realizovať v týchto bankách:
• Slovenská sporiteľňa
• Tatra banka
• VÚB banka
• Poštová banka
• ČSOB
Ako zaplatiť na dobierku?
Tovar zaplatíte až pri jeho prevzatí a to buď hotovostným alebo bezhotovostným spôsobom podľa možností poskytovaných príslušným typom doručenia.